Verlenging contract Bangarage en HVA

Nieuws afbeelding 22 juni 2018
Op een zonnige dag in mei hebben Bangarage en hockeyclub Abcoude de samenwerking verlengd. Centraal in de samenwerking staat de Volvo clubbonus. De clubbonus is een bonus van € 1.000,- die Volvo Car Nederland uitkeert aan HVA als een lid van de club een nieuwe Volvo koopt op of least bij Bangarage. Theo Mulder, eigenaar Bangarage is verheugd met de verlenging. "Hockey en Volvo is een perfecte combinatie, dat laat Volvo al jaren zien. Daarom zijn wij als Bangarage blij dat we met HVA een mooie hockeypartner hebben.”

Ook voorzitter Casper Heijsteeg is blijf met de verlenging. "We zijn zeer blij dat we de samenwerking met Volvo Bangarage hebben kunnen verlengen, dat is voor de club en voor de leden zeer goed nieuws.”

Het komende jaar gaan Bangarage en hockeyclub Abcoude diverse activaties uitrollen om de Volvo Clubbonus onder de aandacht te brengen onder de leden van de vereniging.