Evenementen

ONTWERP DE HOODIE VAN HVA!

Nieuws afbeelding 30 december 2016
Zoals jullie weten is STAG Hockey sinds dit seizoen onze kledingleverancier. Nieuwe thuisshirts, een nieuw uitshirt dat in het voorjaar geintroduceerd wordt, nieuwe trainingspakken. En binnenkort ook: de HV Abcoude-hoodie. In overleg met STAG en Intersport DUO hebben we daar deze ontwerpwedstrijd voor uitgeschreven.

Dit is jouw kans om de hoodie van onze club te ontwerpen. Dus leef je uit en maak de mooiste hoodie van allemaal. Je kan de blanco trui als basis gebruiken.

Er zijn natuurlijk wel een paar voorwaarden aan verbonden:

1. Het is een ritsloze hoodie
2. Hoofdkleur is donkerblauw of rood
3. Clublogo mag, maar hoeft niet
4. HV Abcoude mag, maar hoeft niet. ABC of HVA of Abcoude kan bijvoorbeeld ook.
5. De clubkleuren zijn: donkerblauw, rood en wit
6. De hoodies worden geborduurd, niet bedrukt. Houd hier rekening mee in je ontwerp
7. Je mag je ontwerp insturen als foto(shop) of tekening
8. Insturen doe je door je ontwerp te posten op de HV Abcoude facebookpagina of mailen naar [email protected] tot uiterlijk 28 janauri 2017
9. Maximaal 2 ontwerpen per persoon
10. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd

De jury bestaat uit Bob-Jan Hillen (STAG), Peter Snel (Intersport DUO), stylingdeskundige Milou Bitter, mode-expert MT Nelemans, Anouk de Vries namens het jeugdbestuur van HV Abcoude en Eef Gorter vanuit bestuur HV Abcoude. Voor de winnaar is er vanzelfsprekend een hoodie en de eer dat iedereen straks in JOUW hoodie rondloopt.

Veel plezier!