VERSLAG VAN DE WEEK: DIEVER UIT DE ZJD23 IS ENTHOASIAST

Nieuws afbeelding 17 december 2015

Het was zondag 13 december en we speelden onze tweede wedstrijd van de zaalhockeycompetitie. We moesten twee wedstrijden spelen.

Onze eerste wedstrijd speelden we tegen MHV Amstelveen. Het was een hele spannende wedstrijd, we zaten lekker in het spel. We konden goed blokken en wisten elkaar goed te vinden in het veld. De bal ging heen en weer maar er werd niet gescoord. Maar in de tweede helft maakten we een doelpunt en kwamen we op voorsprong. Helaas kwam er meteen een tegendoelpunt. Dus bleef het spannend tot het eind. Één tegen één werd de eindstand.
De tweede wedstrijd speelden we tegen Xenios. Het ging niet zo lekker, ik geloof dat ze al binnen 30 seconden scoorden. Met een tussenstand van 5-0 gingen we de rust in. Gelukkig gingen we iets beter spelen, nog drie tegen doelpunten. En Arend wist gelukkig voor ons één keer te scoren. Vijf minuten voor het einde wist ik het zeker, deze partij gingen we niet meer winnen. Het was gewoon een veel sterkere tegenstander, ook groter. Maar we hadden wel heel leuk gespeeld.

Na de kerstvakantie gaan we er gewoon weer flink tegenaan. Zaalhockey is erg leuk.