GOED TE WETEN: CASHLESS HOCKEYCLUBS

Nieuws afbeelding 2 september 2015
Er zijn steeds meer clubs waar het betalen met cash geld niet meer mogelijk is. Dit is goed te weten. Zo ontvingen wij de volgende berichten van de KNHB:

MHC Alliance is cashless!

In navolging van andere hockeyverenigingen in onze omgeving zal bij Alliance na de zomer alleen met je bankpas betaald kunnen worden. Hiertoe is de bar uitgerust met 2 pinautomaten waarbij het ook mogelijk is om tot EUR 25 contactloos te betalen en in de nabije toekomst met je smartphone te betalen.

Met ingang van 1 oktober aanstaande zal het niet meer mogelijk zijn om bij BHC Overbos met contant geld te betalen. Vanaf die datum is betaling slechts mogelijk met de Overbos clubkaart en met de pinpas.

We weten niet precies welke clubs wel en niet cashless zijn, dus het is altijd verstandig een pinpas mee te nemen wanneer je op bezoek gaat bij een andere club. Ook wij hebben overigens het liefst dat je betaalt met de clubcard of pinpas!