Scheidsrechters

3 SEP: UITLEG NIEUWE SPELREGELS

Nieuws afbeelding 30 augustus 2015

Graag willen wij de Arbitragecommissie clubscheidsrechters en aanvoerders seniorenteams uitnodigen voor een briefing op donderdag 3 september 2015 om 20.00 uur in ons clubhuis. In deze briefing zullen wij, de nieuwe arbitrage commissie, onszelf voorstellen en jullie de nieuwe spelregels uitleggen.

Tevens willen wij een aantal andere spelsituaties die tot onduidelijkheden kunnen leiden (bijv. de hoge bal) nog eens doornemen. Eef Gorter zal de presentatie van deze  laatste onderdelen voor zijn rekening nemen. Eventuele belangstellenden zijn van harte welkom.

Daarnaast kan je ook één van de spelregelcafés van de KNHB bijwonen:

Pak die voorsprong: kom naar een van de Spelregelcafés!

Wil jij het nieuwe seizoen met een voorsprong beginnen? Kom dan naar één van de spelregelcafés die in september door heel Nederland plaatsvinden. Vanaf seizoen 2015-2016 wijzigen enkele spelregels. Tijdens het spelregelcafé wordt aandacht besteed aan deze nieuwe, maar ook aan de bestaande spelregels. Ieder café wordt geleid door een bondsscheidsrechter die al je vragen kan beantwoorden, zodat je met een voorsprong het nieuwe seizoen in kan gaan.

Dus ga jij dit seizoen wedstrijden fluiten, ben je aanvoerder, trainer/coach of begeleider? Meld je dan nu aan voor het café.

Klik hier voor een overzicht van locaties en data evenals een link om aan te melden. Wanneer je je aangemeld hebt, ontvang je na afloop van het café een handige gadget!