ALV BENOEMT NIEUWE BESTUURSLEDEN

Nieuws afbeelding 26 juni 2015

Afgelopen donderdag stemde de ALV in met het voorstel van het bestuur om Jeroen de Vries en Piet Hein Knoop te benoemen tot respectievelijk Bestuurslid Sponsoring en Bestuurslid Accommodatie. Beide functies waren vacant. Jan Duijsens en Derk Cool hebben de afgelopen periode de taken waargenomen en de vereniging is hen daar zeer dankbaar voor. Beide heren zijn nog steeds betrokken bij de aanleg van het 3eveld en het bestuur is blij dat van hun expertise nog gebruikt gemaakt kan worden.

Jeroen de Vries is reeds lid van de sponsorcommissie en heeft mooie plannen om nieuwe sponsoren te werven en de sponsoren en de club dichter bij elkaar te brengen. Piet Hein Knoop zal zich voornamelijk gaan bezighouden met de velden en de omschakeling naar de nieuwe situatie als niet langer HV Abcoude maar de gemeente eigenaar is geworden van de velden organiseren en bewaken. U hoort meer van en over de nieuwe bestuursleden aan het begin van het nieuwe seizoen!

Een andere benoeming betrof die van Anita Kleijn tot lid van de Kascommissie, waarmee zij Robert Seisener opvolgt die in het voorjaar afscheid nam.