JC1 WINT TOERNOOI BIJ ATHENA

Nieuws afbeelding 29 mei 2015

Tweede Pinksterdag deed JC1 mee aan het AthenA Amsterdam Dubbel C Toernooi. Onze jongens waren gekoppeld aan de MC1 van De Kikkers.

Je wordt niet alleen winnaar door de hockeywedstrijden te winnen, ook de gescoorde punten bij andere activiteiten tellen mee. Tussen de wedstrijden door zijn er nog o.a. shootouts en snelheidsmeter. Onze jongens werden derde van de acht deelnemende teams. De Kikkers werden tweede van de acht teams. De krattenrace, samen met de Kikkers, werd helaas verloren. De snelheidsmeter werd door de jongens gewonnen, de Kikkers werden derde. Alles bij elkaar opgeteld, werden ze samen winnaar van het toernooi. Gefeliciteerd!

Het hele toernooi was goed verzorgd met een Turkse pizza tijdens de lunch, Turks brood met heerlijk beleg en nog veel ander lekkers tussendoor. Best belangrijk op zo'n dag! Kortom een fantastische dag en zeker een aanrader om volgend jaar ook weer aan mee te doen.

Dank aan de ouders die de jongens begeleidden en als scheidsrechter druk waren.