UITNODIGING VRIJWILLIGERSAVOND 6 MAART GEMEENTE RONDE VENEN

Nieuws afbeelding 2 februari 2015

Hieronder volgt de uitnodiging van de Gemeente voor de jaarlijkse Vrijwilligersdag van De Ronde Venen. Vrijwilligers van de gemeente zijn hiervoor uitgenodigd, aanmelden moet voor 27 februari:

========================

Beste vrijwilligersorganisaties en vrijwilligers,

In de bijlage vindt u de uitnodiging voor de jaarlijkse Vrijwilligersdag van De Ronde Venen.

Uw inzet als vrijwilliger is,  in een maatschappij waarin participatie een steeds grotere rol inneemt, van grote waarde. Daarom organiseren wij op vrijdag 6 maart a.s. een avond waarin u als vrijwilliger centraal staat.

Voor de 25ste keer wordt de Vrijwilligersdag georganiseerd en daarom bieden wij u een feestavond aan! Alle reden  om u aan te melden!

Er  zullen dit jaar geen vrijwilligersprijzen worden uitgereikt. De gemeente denkt na over een andere vorm en zal u hierover mogelijk tijdens de avond informeren.
In de uitnodiging die we bijgesloten hebben, vindt u meer informatie over de invulling van de avond.

De uiterlijke termijn van inschrijving is 27 februari 2015.

U kunt zich uitsluitend via de website aanmelden! http://www.steunpuntvrijwilligerswerk.info/vrijwilligersdag-6-maart-2015

Tot 6 maart a.s.!

Claudia Prange