VERSLAG VAN DE WEEK: ZMD2 HEEFT VEEL PLEZIER IN DE ZAAL

Nieuws afbeelding 9 december 2014

Brrrrrrr....... Wat is het weer koud! Gelukkig is het weer tijd voor zaalhockeyen en dat hebben we ook gedaan:
Zaterdag 6 december hadden wij onze eerste zaalhockeywedstrijd van dit seizoen. We speelden tegen Pinoké in de Emergohal in Amstelveen. Het begin ging erg goed, we stonden een tijdje 2-1 voor. Maar toen werd er een doelpunt gemaakt, we stonden gelijk. Toen kwam er nog een doelpunt, we stonden 2-3 achter. De rest van de wedstrijd was het gewoon 5 erin 5 eruit en dan je best doen. Het ging goed, ik ben trots, want we hadden wel wat kansen om naar voren te gaan maar scoren kwam er niet helemaal van. Jammer genoeg was de eindstand niet zo best.........8-2 verloren, jammer.

Maar..... we hadden nog een wedstrijd te spelen, tegen Hurley. We waren al ingespeeld en wisten hoe de zaal werkte dus waren we helemaal klaar voor de wedstrijd. En ja, we hebben 2-0 gewonnen! Ik vond het zelf een leuke wedstrijd, we waren best wel gelijk (qua niveau) en het was spannend.

Zaalhockey is leuk, het is snel, je bent lekker actief en je leert er veel van!

Ik kijk uit naar alle volgende zaalhockeywedstrijden. Wij (meiden van D2) gaan dan lekker knallen. En lukt het niet? We doen ons best!!!

Doeiiii,
Mijntje!