Redactie

VERSLAG VAN DE WEEK (2): ME4 VERLIEST NIPT IN DE VRIESKOU VAN AFGELOPEN ZATERDAG

Nieuws afbeelding 4 december 2014

We boffen deze week met twee wedstrijdverslagen! Zo leuk, dat willen we natuurlijk delen met onze leden. Hieronder het verslag van ME4:

IJskoud was het zaterdag toen ik, Evelien, stond te kijken naar mijn eigen team ME4. Wat speelden ze goed en wat was het jammer dat ik niet mee kon doen. Mijn voet doet namelijk nog steeds pijn, omdat ik 2 weken geleden op een bal ben gaan staan. Ook Evi is al bijna het hele seizoen er niet bij vanwege een gebroken been. In de zaal kunnen we allebei weer spelen hopelijk!

We moesten thuis tegen HBS uit Bloemendaal, waar we een paar weken geleden ook een spannende wedstrijd tegen hebben gespeeld. Uiteindelijk hebben Nikola, Eva, Pien, Picolien, Isabel, Madelief en Lilly net met 3-2 verloren. Lang leek het gelijkspel te worden, maar net in de laatste paar seconden kregen we nog een doelpunt tegen. Balen! Gelukkig was er wat publiek, met name ouders die met warme koffie langs de kant stonden. Na de wedstrijd snel naar de kantine waar het lekker warm was en we limonade gingen drinken… Nu met z’n allen de zaal in, kijken of dat net zo leuk is!

Reageer op het nieuws