VACATURES! ONTDEK HOE LEUK HET IS IETS TE DOEN OP DE VERENIGING

Nieuws afbeelding 19 november 2014

Velen van u weten het al, het is ontzettend leuk om als vrijwilliger actief te zijn op onze vereniging. Het geeft veel voldoening om te zien dat met uw bijdrage onze leden met plezier en steeds beter kunnen hockeyen en kunnen genieten van al het moois dat de vereniging biedt. Onze vereniging ontwikkelt zich snel en er gebeurt heel veel -  denk alleen maar aan de verbetering van de accommodatie, de steeds professionelere trainingen en de evenementen op de club. Dit alles kan alleen gerealiseerd worden dankzij de inzet van vele vrijwilligers. Wij hopen dat u ook uw steentje wil bijdragen, voor zover u dat niet al doet. Misschien heeft u ook wel ideeën over hoe dingen nog beter kunnen. Grijp uw kans en zet u in als vrijwilliger!

Op dit moment zoeken wij enthousiaste mensen voor de volgende functies (voor lang niet alle functies is hockeykennis een vereiste!):

- bestuurslid algemene zaken (accommodatie)

- wedstrijdsecretaris zondag

- ledenadministratie (vanaf augustus 2015, inwerken in 2e seizoenshelft)

- scheidsrechterscoördinator (vanaf juni 2015, inwerken in 2e seizoenshelft)

- coördinator wedstrijdformulieren

- coördinator materialen

- webmaster

- leden sponsorcommissie

Zit er iets bij van uw gading? Heeft u vragen over wat de functies inhouden? Wilt u zich graag inzetten maar liever op een ander gebied dan waarvoor nu vacatures zijn? Meld u zich dan bij [email protected]! Onze leden kunnen uw hulp en inzet goed gebruiken!