HVA-ERS NAAR ABN AMRO TALENTENDAG

Nieuws afbeelding 23 oktober 2014

ABN AMRO heeft in zijn sponsorships als doel om mensen met talent en ambitie verder te helpen. Om deze doelstelling voor komend jaar nog meer kracht bij te zetten organiseert ABN AMRO op 25 oktober op Hockeyclub Rotterdam de 1e ABN AMRO Talentendag voor alle ABN AMRO clubs.

Iedere hockeyclub heeft een aantal talenten die uitblinken, of het nou om spelers of coaches gaat. ABN AMRO wil deze talenten graag verder helpen in hun ontwikkeling en ambitie. Vaak kan een goede tip of een mooie ervaring met een expert al leiden tot mooie resultaten, waar zowel club als talent van kunnen profiteren. Daarom organiseert ABN ARMO op 25 oktober de ABN AMRO Talentendag, één dag die in het teken zal staan van talentontwikkeling door de experts uit de hockeysport.

De geluksvogels van onze club die hierheen mogen zijn Floris de Vries, Pepijn Jansen, Simone van den Bosch, Marilene Schellekens, Elize Moonen, Max Carter, Floris van Uden en Thijn van Gool. Veel plezier allemaal! Wij horen graag van jullie hoe het was.