Sportways hockeykamp 22-24 augustus

maandag 22 augustus 2022   |   08:00 - 14:30   |   Clubhuis HVA,HV ABCOUDE

De hele zomervakantie niet hockeyen? Echt niet!

Ga ook in de zomer het veld op met de hockeykampen van SportWays

Direct aanmelden voor het hockeykamp? Klik hier!

Zijn bij jou de zomerkriebels al begonnen? De zomervakantie betekent ook een hele poos geen hockey. Maar daar steekt SportWays een stokje voor! Tijdens het hockeykamp bij ons op de club kun jij in de zomervakantie toch nog het veld op. Geef jouw hockeyskills in de vakantie een boost. Schrijf je vandaag nog in!

Tijdens het hockeykamp kun jij naar hartenlust hockeyen. Samen met de enthousiaste trainers van SportWays ga jij aan de slag om te werken aan jouw hockeyskills. Perfectioneer jouw basistechnieken, leer de hoge backhand en glijd over de buikschuifbaan om jouw tip-in te oefenen. Tijdens de afwisselende en fanatieke trainingen komen allerlei hockeytechnieken aan bod. Je gaat heel veel nieuwe dingen leren!

Ben jij er deze zomervakantie bij? Schrijf je dan hier in.

Hockeykamp in de zomervakantie  |  22 t/m 24 augustus 2022
• Kids, 5 t/m 7 jaar  |  YoungStars, 7 t/m 9 jaar  |  Juniors, 10 t/m 13 jaar

15% groepskorting!

Zoek jij het perfecte uitje om het seizoen af te sluiten met jouw team? Of heb jij een hele club vrienden en vriendinnen verzameld waarmee je op kamp gaat? Mail voordat iedereen zich aanmeldt alle namen van jouw groep naar SportWays, en ontvang 15% korting per persoon!