Zoek
Inloggen
Agenda
  
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast
FAQ 
FAQ  Selectieprocedure en Teamindeling

(zie ook onder Jeugd - Algemeen)

Wanneer zijn de selectietrainingen?

Meestal in de week voor de Meivakantie.

 

Wie worden uitgenodigd voor de selectietrainingen?

Degene die het volgende seizoen in de D-categorie of hoger gaan spelen.

 

Wanneer worden de teamindelingen bekend gemaakt?

 

Ik wil opzeggen.

Opzeggen kan tot  1 mei. In verband met de voorbereidingen van de selectietrainingen en de nieuwe teamindelingen, vragen we u om vóór 15 april uw eventuele opzegging kenbaar te maken.

Opzeggen onder voorbehoud is niet mogelijk. Onduidelijkheid over voortzetten lidmaatschap vanwege studie of selectie elders, kunt u melden bij [email protected] en de coördinator.

Hoe en op basis waarvan worden de teams ingedeeld?

De teams worden op basis van hockeykwaliteit, sociale aspecten en numerieke mogelijkheden. Voor meer details per categorie zie Selectieprocedure, bij Jeugd Algemeen.

 

Kunnen vriendjes of vriendinnetjes bij elkaar ingedeeld?

In het selectieprocedure staat beschreven waarop teamindelingen plaatsvinden. Verzoeken gebaseerd op zwaarwegende redenen, kunnen voorgelegd worden aan de coördinator.

 

Wie maakt  de (uiteindelijke)  teamindeling?

De coördinator maakt de uiteindelijke indeling op basis van de verkregen data van de verschillende partijen beschreven in de Selectieprocedure, zie Jeugd Algemeen.

 

Bij wie moet ik zijn met vragen over de teamindeling?

Stuur een e-mail naar de coördinator van de betreffende categorie met daarin je concrete vraag en alle eventuele relevante informatie. Alleen schriftelijke vragen en opmerkingen kunnen beantwoord worden. In geval van vragen over A- en B-teams kunnen de spelers zelf contact opnemen. Voor C- tot F-teams kunnen de ouders contact opnemen.

Overzicht coördinatoren is te vinden onder Vereniging/Bestuur en Organisatie


LISA HVA Helpdesk

Veelgestelde vragen LISA ledenmenu EMMA

 

Profiel. U ziet hier de gegevens die over u in het menu staan. Zijn uw naam, adres, vaste telefoon of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij u dit door te geven aan onze [email protected]. Emailadressen en mobiele nummers kunnen zelf gewijzigd worden bij Bewerk. Bij profiel kan elk lid desgewenst iets over zichzelf kwijt en een foto plaatsen. Het profiel moet ten minste 10 tekens bevatten (alleen een smiley van 2 of 3 tekens is dus niet voldoende). Zie ook antwoord bij de vraag: Mijn profiel: hoe werkt dat?

Instellingen. Als je het leuk vindt dat andere leden weten hoe je er uit ziet of je wilt wat over je zelf vertellen, dan kun je je profiel openbaar maken voor de ingelogde leden. Dan moet je op Ja klikken en vervolgens op OK bij vraag 1 en 3. Als je 2 op Ja hebt staan, krijg je een email als iemand reageert op je profiel. Maar dan moet natuurlijk wel je emailadres hebben ingevuld.

Verjaardag openbaar. Dat kan en wie weet krijg je op je verjaardag felicitaties in je mailbox van clubgenoten!

Locator: een hele handige optie om in uw profiel uw postcode openbaar te maken wanneer u wilt poolen of hulp nodig heeft bij het teamrijden. Zie toelichting bij Locator als u hierop drukt in het linkermenu.

Emailadressen: bij meer dan 2 e-mailadressen waar de informatie over dit lid naar verstuurd moet worden, handelt u als volgt. Bij optie 1 doet u het emailnummer waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Bij optie 2 kunnen meerdere email-adressen worden ingetypt met een ;  tussen de mailadressen.

Mobiel nummer: bij de jongste jeugd het mobiele nummer van degene die de hockeyzaken voor dit kind "regelt".

MIJN HOCKEY Onder dit menu vallen alle relevante zaken, die met hockeyen te maken hebben: trainingsschema, wedstrijdschema's, competitiestanden- en verslagen, routes naar andere clubs.

OVERIG Hier staat het clubnieuws, met name bedoeld voor informatie voor de verschillende categorieën. Zoals een lijst met namen van alle scheidsrechters binnen de club en een catagorie documenten waarin allerlei belangrijke documenten toegankelijk zijn voor de leden.

 

Hoe kom ik aan het emailadres van .....  

Als je de achternaam weet, dan kun je, wanneer je als lid bent ingelogd, in het linkermenu bij 'zoek' de achternaam invullen en dan krijg je de gevraagde gegevens. Voor elftalcaptains bij de senioren: je kunt ook via overige teams degenen vinden die in dat team zitten, daar de aanvoerder zien en dan via het zoekmenu zijn/haar gegevens vinden.

 

Ik ben trainer/ik ben coach bij HVA en geen lid, maar wil graag in LISA komen. Kan dat? 

Ga in het linker menu naar "lid worden", vul het hele aanmeldingsformulier in (ook bankgegevens), en geef aan dat je ‘niet spelend lid’ bent. Dan volgt een bedrag mbt contributie maar dit kun je negeren. Tenslotte, bij de laatste vraag: "wat zou u binnen de vereniging willen doen?” ?vermelden: deze aanmelding alléén voor het verkrijgen van lidnummer en wachtwoord, ik ben: coach/trainer/ manager/teambegeleider van team M/J …..

Het formulier hoef je dan niet te printen en op te sturen!

 

Ik heb zo'n moeilijk wachtwoord gekregen. Kan ik dat veranderen? 

JA, je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je met je lidnummer en het wachtwoord bent ingelogd. Op je persoonlijke scherm klik je onder je naam op profiel en wachtwoord wijzigen. Daar kun je je wachtwoord wijzigen. Zorg er voor dat je ook je emailadres invult: wanneer je je wachtwoord kwijt bent, maar wel je lidnummer weet, krijg je  bij verkeerd intypen van je wachtwoord een mededeling. Als je dan op 'hier' klikt, krijg je meteen je wachtwoord toegestuurd op het mailadres wat je hebt opgegeven.

 

Ik wil graag mijn verjaardag openbaar maken, maar mijn geboortedatum staat niet in mijn profiel/klopt niet. Kan ik dat zelf veranderen? 

Neen, dat kan niet. Je kunt alleen je emailadres(sen), wachtwoord en mobielenummers wijzigen. Bij het overzetten van gegevens van de oude ledenadministratie naar het nieuwe, zijn sommige data precies verkeerd om in het systeem geplaatst. Dus opeens is iemand op 5 juni jarig, in plaats van op 6  mei. Geef dit svp door met een mail aan [email protected] dan wordt dit gewijzigd.

 

Je profiel: hoe werkt dat?  

Je profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en -als je het openbaar maakt- voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen. Om je gedownloade foto('s) openbaar te krijgen voor andere leden, moet je wel in je tekstprofiel iets neerzetten, ten minste 10 tekens (een smiley alleen is niet voldoende!), maar zoals je kunt zien, is het wel zo leuk als je wat over je zelf vertelt.

 

Om je foto zichtbaar te maken voor anderen, klik je bij instellingen  op Ja bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik wel vervolgens op OK, anders springt het terug naar Nee.

 

Bij de volgende keer inloggen, zijn je instellingen aangepast.

 

Mijn ouders willen ook mijn wedstrijdschema kunnen zien en mail ontvangen. Kan dat? 

Ja, dat kan. Als ze lid zijn, dan kunnen ze onder eigen lidnummer inloggen en als ze 'overige teams' in het linkermenu aanklikken kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens in te zien bij wedstrijdschema overige teams. Als er ook mails die voor jou(team/categorie) bestemd zijn, naar een ander email-adres moeten, dan kun je dit bij je instellingen (Gegevens wijzigen) bij Emailadres 2 invullen (zie ook hieronder voor meerdere emailadressen).

Zijn ze geen lid dan moeten ze onder jouw lidnummer en wachtwoord inloggen om je schema te zien. Om mail te ontvangen verder als volgt handelen.

Bij de instellingen zet je bij Emailadres 1 je eigen emailadres, of het mailadres waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Hier bij voorkeur slechts 1 adres en niet meer dan 2.

Bij Emailadres 2 kan je meerdere emailadressen neerzetten met een ; er tussen, dus bijvoorbeeld [email protected] bij Emailadres 1 en [email protected]; [email protected] bij Emailadres 2 invullen.