Sponsor worden

Hockeyvereniging Abcoude bestaat sinds 1975. In de afgelopen jaren heeft de club een belangrijke positie ingenomen in het sportieve en maatschappelijke leven van jong en oud Abcoude. Dat geldt zowel voor de actieve speler als voor de coach, trainer, manager, spelleider, toeschouwer en trouwe fan. De komende jaren willen we groeien van 800 naar 1000 leden en vooral investeren in onze jeugd. Sponsoring speelt uiteraard een belangrijke rol bij het realiseren van onze ambities.

Doel is om onze sponsoren een platform te geven om hun producten te presenteren en tegelijkertijd kennis te maken met het uitgebreide zakelijke en sociale netwerk van de club.

HVA heeft sponsorships met ABN AMRO (hoofdsponsor), Volvo BAN garage, Intersport en diverse lokale sponsoren.

Onze sponsoren krijgen exposure via diverse reclame-uitingen zoals website, evenementen en boarding. Daarnaast heeft u via het sponsorportaal, ons online platform, toegang tot onze leden en uw doelgroep. Een sponsorship betekent het verbinden van uw commerciƫle doelstellingen aan de waarden van de HVA.

Heeft u ook interesse om sponsor te worden van HVA neem dan contact met ons op via [email protected]. Er zijn diverse vormen van sponsoring mogelijk, die wij u graag toelichten. Of u bekijkt vast onze sponsorbrochure.