ALV: NIENKE SIEMONS NIEUWE SECRETARIS - CONTRIBUTIES EN BEGROTING GOEDGEKEURD

Nieuws afbeelding 24 juni 2016

Donderdagavond is tijdens de ALV onder grote dankzeggingen afscheid genomen van Ronald de Bruijn, Jeroen de Vries en Margot van der Velden als bestuursleden. Voorzitter Jeroen van Meerten sprak lof uit over wat deze leden bereikt hebben voor de club en dankte hen voor al hun inzet en enthousiasme. De functies bar/evenementen en sponsoring zullen verdwijnen als bestuursfuncties en worden voortgezet in commissies onder de verantwoordelijkheid van respectievelijk het bestuurslid accommodatie en de voorzitter.

Jeroen van Meerten was blij Nienke Siemons aan de ALV voor te kunnen dragen als beoogd opvolger van de zojuist afgetreden secretaris Margot. Nienke kent de club goed, heeft al veel gedaan voor de vereniging en zal een grote aanwinst zijn voor het bestuur. De ALV stemde in met de benoeming van Nienke.

Een andere benoeming betrof Jeroen Wijker als lid van de kascommissie. Het bestuur droeg hem voor als kandidaat ter vervanging van Arno Jansen, die vanwege zijn verhuizing de kascommissie verlaat.

Penningmeester Rebecca Massonet gaf een toelichting op de voorgestelde contributies en begroting voor het seizoen 2016-2017, die vervolgens door de ALV goedgekeurd werden. De contributies stijgen komend seizoen tussen de 1% en 4%. De contributietabel en begroting zijn te vinden na inloggen op de site, onder "Club - Documenten - Bestuur (ALV)”.

Verder werd door verschillende bestuursleden een korte toelichting gegeven op de plannen voor komend seizoen, waarbij veel aandacht geschonken werd aan de verbeterde trainingscapaciteit.

Op verzoek van de ALV gaat het bestuur serieuze stappen zetten om de club cashless te maken in het nieuwe seizoen.