BERICHT VAN JAWA OVER DE STAND OP 8 NOVEMBER OP DE CLUB

Nieuws afbeelding 6 november 2014

Aankomende zaterdag komt JaWa Sport wederom met een stand staan op de club. Lees hier hun bericht over de tijd, het assortiment en meer:

"Wij zullen er van 9.00 – 13.00 staan met verschillende artikelen en met meer uitshirts dan afgelopen zaterdag.
Wij wisten van tevoren niet dat dit zo’n succes zou worden op de club. Onze excuses dat we er niet genoeg bij ons hadden.

Abcoude uit-shirt

Er is een mogelijkheid om het uit-shirt per mail individueel te bestellen en dan zullen wij deze meenemen naar de stand. Deze zullen dan af te halen zijn van: 9.00 – 13.00.

Indien u niet in de mogelijkheid bent het op de stand te halen, dan kunt u ook aangeven dat u dit graag wilt ophalen in de winkel te Amstelveen.
 U kunt de gewenste maat mailen naar : [email protected] t.a.v. Abcoude uit-shirt.

Onderstaande maten kunt u bestellen:

Dames en heren:
Small
Medium
Large
X-large
X-xlarge

Het is alleen niet mogelijk om met een heel team bij de stand gelijk alle shirts af te nemen. U kunt het beste dan de maten van het team per mailen aan ons door te geven. Dan zorgen wij ervoor dat deze bestelling voor u klaar staat in de winkel de week erop.

De uitshirts zullen ook in de winkel te Amstelveen te koop zijn, maar als uw maat er niet tussen zit dan kunnen we deze voor u bestellen.

Clubcard

Er is helaas geen mogelijkheid om de Clubcard te gebruiken op de stand, maar alleen in de winkel. Dit komt omdat de kaart gescand moet worden en de afhandeling van de aankoop wordt dan verwerkt via een software programma in onze kassa. Achteraf kan de aankoop op de stand ook niet worden verrekend in de winkel. De club is hiervan op de hoogte.

Wij hopen u met bovenstaande tekst genoeg geïnformeerd te hebben, maar als er nog vragen zijn dan kunt u ons altijd bellen: 020 – 345 32 80

Met vriendelijke groet,
JaWa Sport”